Overzicht veelgestelde vragen

FAQ

Bekijk de veelgestelde vragen aan Facility Services Holland. Misschien zit het antwoord op jouw vraag er al tussen. Zit het antwoord er niet tussen? Stuur dan jouw vraag naar onze klantenservice.

VEELGESTELDE VRAGEN ALGEMEEN

Bedrijfsgegevens

Meer lezen

Bedrijf: Facility Services Holland

Adres: Menuet 52, 3363 KH, Sliedrecht

Telefoon: 0184632822 Email: info@facilityservicesholland.nl
Bank: NL25 KNAB 0255 8485 95
KvK-nummer: 68136447

Website: https://www.facilityservicesholland.nl

Facility Services Holland voor consumenten

Meer lezen

Facility Services Holland is er voor zowel de consument als de bedrijfsmatige klanten. Of u nu op zoek bent naar een facilitair- of een evenementen product. Wij zijn een one-stop-shop voor thuis, werk, feesten, welzijn, inspiratie en meer. We helpen u graag bij het vinden van de juiste producten voor uw toepassing. Bel ons voor advies. We helpen u snel en adequaat (+31) 0 184 632 822.

Hulp bij het vinden van de juiste facilitaire producten:

Producten Facilitair

Hulp bij het vinden van de juiste evenementen producten:

Producten Evenement

Hulp bij het vinden van de juiste welzijn, cadeaus en inspiratie producten:

Welzijn, Cadeaus & Inspiratie

Gratis bezorgd in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland en andere landen in de Europese Unie.

Privacy Statement

Meer lezen

Privacy Statement: Facility Services Holland respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site. De persoonlijke informatie die u ons verschaft zal vertrouwelijk en in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens worden behandeld. Klik hier voor meer informatie.

Algemene voorwaarden

Meer lezen

De algemene voorwaarden zijn van toepassing voor gebruikers (dit zijn onze klanten die bestellen via de webshop) en aanbieders (dit zijn onze affliate-klanten). Klik hier voor meer informatie.

VEELGESTELDE VRAGEN PRODUCTEN 

Producten algemeen

Meer lezen

 Gratis bezorgd

Scherpe prijs


✓  Veilig betalen

Wij zijn gespecialiseerd in online retailers op het gebied van facility management en evenementen. Bestel eenvoudig en snel producten voor thuis, werk, feesten, welzijn, inspiratie en meer.

Bij producten facilitair kun je denken aan o.a. smartlocks, deur en raamsloten, kranen met touch-functie, keycords, kabelmanagement supplies, artikelen voor veiligheid en bedrijfshulpverlening, opslag van spullen et etc. Maar denk ook aan speciale schoonmaakmiddelen en -artikelen voor het wagenpark of ruimte, handige keukenartikelen, comfortabele bureaustoelen, conferentie- en vergaderstoelen, (inklapbaar) meubilair om je huis of (thuis)werkplek in te richten, vuurdovende prullenbakken en nog veel meer. Wij hebben ook betaalbaar, stijlvol design en gepersonaliseerd meubilair en andere producten in ons assortiment. Door het graveren van uw logo of tekst op uw product geeft u dit een extra cachet. Zo kunt u bijvoorbeeld uw naamsbekendheid vergroten of een origineel cadeau aan uw relaties geven.

Inmiddels hebben wij 1600 producten in beheer, de komende periode zullen wij nieuwe producten toevoegen in samenwerking met onze leveranciers en MKB-ers in deze regio. 

BETALEN

Hoe kan ik mijn bestelling veilig betalen?

Meer lezen

Wij zorgen ervoor dat jouw bestelling duidelijk, eenvoudig en veilig verloopt. Dat doen we door zorg te dragen voor onderstaande punten:

U dient uw bestelling voor verzending te betalen. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, nemen wij uw order in behandeling.  Je bestelling wordt dus verzonden als wij de betaling ontvangen hebben. Je kan het bedrag o.a. veilig via iDeal / PayPal / Creditcard overschrijven op onze bankrekening NL25 KNAB 0255 8485 95 t.n.v. Sleeuwits Facility Services Holland. Gebruik je bestelnummer als betalingsreferentie.  De levertijd staat weergegeven op productniveau.

U kunt betalen via iDeal, PayPal, creditcard, via bankoverschrijving. Voor onze klanten uit België en andere landen kunt u ook betalen via Bancontact, SOFORT Banking, Bitcoin en ING Home Pay.

Bij betaling via iDEAL, creditcard of PayPal ontvangen wij uw betaling vrijwel direct. In uitzonderlijke gevallen is er sprake van een vertraging bij iDEAL of PayPal en kan er enige vertraging in uw betaling optreden. Artikelen worden voor u gereserveerd zodra wij uw betaling hebben ontvangen. Wanneer u via bankoverschrijving betaalt, kan het dus enige tijd duren voordat wij uw betaling hebben ontvangen en voordat de artikelen voor u gereserveerd zijn. Artikelen worden namelijk pas gereserveerd als wij de betaling hebben ontvangen.

Hieronder vindt u informatie over de meest gebruikte betaalmethodes:

– iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als gebruiker van internetbankieren kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden vervolgens geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Zodra wij het bedrag hebben ontvangen, wordt uw bestelling aan u verzonden.

– PayPal en creditcards

PayPal is een veilige en snelle manier om online te betalen met gratis verzekering indien er niet zou worden geleverd. Als u geen PayPal account heeft kunt u in PayPal als gast met uw creditcard betalen. U bent gratis en automatisch via PayPal verzekerd indien er niet zou worden geleverd en u behoeft geen Paypal account aan te maken. Uw betaling wordt automatisch direct verwerkt. 

– Bankoverschrijving

Bij het afrekenen kunt u kiezen voor de betaaloptie Bankoverschrijving. U krijgt na het kiezen van betaling per bankoverschrijving een overzicht van het te betalen bedrag en een e-mail met de bestelgegevens en onze bankgegevens. U kunt dan zelf een bankoverschrijving doen op een voor u geschikt moment.
Een bankoverboeking kan echter wel 2 werkdagen duren, de verzending vindt plaats na ontvangst van uw betaling.

Kan ik telefonisch bestellen?

Meer lezen

Het is uit privacy-overwegingen helaas niet mogelijk om telefonisch uw bestelling te plaatsen. U kunt zelf uw gegevens invoeren en uw bestelling plaatsen via onze website.

Kan ik tijdens mijn bestelling een afwijkend factuuradres opgeven?

Meer lezen

Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u een factuuradres en een afleveradres invullen. Deze twee kunnen van elkaar afwijken.

Krijg ik korting op een bestelling?

Meer lezen

Wij hanteren vaste lage prijzen voor al onze artikelen. Om deze reden kunnen wij doorgaans helaas geen korting aanbieden op bestellingen. Indien u een zeer groot aantal artikelen bij ons wilt bestellen en wilt weten of u korting kunt krijgen op uw order, kunt u een e-mail naar ons sturen. In die e-mail dient u de gewenste aantallen en artikelen te vermelden die u wilt bestellen. Onze klantenservice zal daarna contact met u opnemen om aan te geven of u korting kunt krijgen op uw order of niet.

Gratis thuisbezorgd in Nederland, België en Europa

Meer lezen

Gratis bezorging zien we als een extra service voor onze klant. We hebben geen dure winkels. Daardoor rekenen wij geen kosten voor de bezorging. Onze producten en geschenken zijn per stuk te bestellen. Gratis thuis bezorgd binnen Nederland, België en Europa.

KLACHTEN

De levering van mijn order is vertraagd

Meer lezen

Door onvoorziene omstandigheden tijdens het productieproces of tijdens het transport van de fabrikant naar ons magazijn kan het helaas voorkomen dat er vertraging ontstaat in de levering van producten. Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk op de hoogte te houden van eventuele vertragingen.  Een deel van ons assortiment is niet van ons eigen merk, maar van een externe leverancier. Dit betreft dus producten die wij niet zelf op voorraad hebben. Wij hebben daarom geen zicht op de productie- en transportprocessen en kunnen daarom nooit met zekerheid een levertijd aangeven. Uiteraard hebben wij wel regelmatig contact met onze leveranciers en houden wij de levertijden in ons systeem bij. Echter kan de levering van het artikel altijd nog vertragen.  Alle gemelde of vermelde leveringstermijnen zijn slechts een indicatie en kunnen dan ook niet leiden tot enig recht of aansprakelijkheid.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Meer lezen

Wanneer u een verkeerd artikel heeft ontvangen, lossen wij dit graag voor u op. Wij vragen u contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij ervoor kunnen zorgen dat u zo snel mogelijk het juiste, door u bestelde artikel, ontvangt. U kunt op de website en op uw factuur nakijken uit welke artikelen uw bestelde artikel bestaat. Op deze manier kunt u controleren of u het juiste artikel heeft ontvangen.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

Meer lezen

Wanneer het ontvangen artikel beschadigd is, dan vragen wij u een foto te maken waarop de beschadigingen te zien zijn en deze samen met een korte beschrijving en uw ordernummer in een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Vervolgens zorgen wij dan voor een passende oplossing. Indien het artikel defect is, kunt u dit in sommige gevallen niet fotograferen. Wij vragen u dan een bericht aan de klantenservice te sturen met een beschrijving van het defect of telefonisch contact op te nemen.

Kan ik als zakelijke klant een inkooporder indienen?

Meer lezen

In principe volgen particuliere en zakelijke klanten bij ons hetzelfde bestel- en betaalproces. Mocht het voor u als zakelijke klant echter niet mogelijk zijn om uw bestelling te plaatsen via onze webwinkel, dan voeren wij de order graag voor u in. U ontvangt vervolgens van ons een orderbevestiging per e-mail met daarin een link naar uw factuur. Uw order zal in behandeling worden genomen na ontvangst van uw betaling.

Kan mijn bestelling thuis of in mijn bedrijf gemonteerd worden?

Meer lezen

Ja, dit is tegen meerprijs mogelijk. Indien u vragen heeft over de montage, kunt u contact met ons opnemen.

Annuleren producten

Meer lezen

Zodra Facility Services Holland uw bestelling heeft ontvangen, kunt u uw bestelling niet meer annuleren, maar kunt u de producten retourneren in overeenstemming met ons Retourbeleid.

Op maat gemaakte producten, zijn meestal gepersonaliseerde producten. Producten die na retour niet meer verkocht kunnen worden. Dat geldt voor bijvoorbeeld gepersonaliseerd drukwerk, producten waar een persoonlijke boodschap, afbeelding of iets dergelijks op geplaatst is. Het recht van retour is daarom niet van toepassing op dit maatwerk. 

Voor meer informatie zie artikel 5 en 6 van de algemene voorwaarden.

Kan ik op rekening kopen?

Meer lezen

Het is helaas niet mogelijk om op rekening te kopen. Bestellingen dienen vooraf via iDeal, PayPal, creditcard of bankoverschrijving te worden betaald.

GARANTIE

Hoe lang is de garantie termijn?

Meer lezen

U heeft – vanaf de dag dat uw bestelling is geleverd – fabrieksgarantie op uw aankoop. Bij vervangingen onder de garantie blijft de oorspronkelijke aankoopdatum bepalend voor de garantietermijn. 

Waar heb ik geen garantie op?

Meer lezen

Glaswerk en gratis meegeleverde en bijgevoegde batterijen vallen niet onder de garantie. Op de garantie kan geen aanspraak gemaakt worden als het defect is veroorzaakt door:

  • Veranderingen in of aan het artikel die door u of derden zijn aangebracht,
  • Gebreken die zijn ontstaan door onoordeelkundig gebruik of enig ander gebruik dan waarvoor het artikel is bedoeld,
  • Beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid,
  • Van buiten komend onheil zoals blikseminslag, blikseminductie etc,
  • Oververhitting van het apparaat door gebruik van een te hoog wattage,
  • Blootstelling aan vochtigheid, extreme warmte of zonlicht of extreme koude,
  • Indirecte kosten, veroorzaakt door het buiten bedrijf zijn van het defecte artikel of het moeten verwijderen en weer moeten aanbrengen door uzelf of door derden, kunnen niet voor vergoeding in aanmerking komen.

RETOUREN EN 14 DAGEN BEDENKTIJD

Retourbeleid voor particulieren

Meer lezen

De producten, alsook de verpakking, dienen in dezelfde toestand te verkeren (verpakt, verzegeld) als op het moment van levering en moeten ongebruikt zijn als u de producten wilt retourneren.

Indien de producten op moment van aflevering beschadigd zijn, gebreken of afwijkingen vertonen, kunt u ook een verzoek om vervanging van de producten indienen. Indien u voor vervanging kiest, dient u dit aan te geven tijdens uw gesprek, in uw e-mail of brief. Bij vervanging wordt uw bestelling niet beëindigd.

Verstuur uw verzoek om herroeping of vervanging:

  • via ons contactformulier van de klantenservice
  • per brief naar: Facility Services Holland, Menuet 52, 3363 KH te Sliedrecht

Binnen 14 dagen nadat u ons op de hoogte hebt gesteld, moet u:

  • de producten terugsturen naar Facility Services Holland, Menuet 52, 3363 KH te Sliedrecht
    of,
  • deze afleveren op afspraak bij  Facility Services Holland, Menuet 52, 3363 KH te Sliedrecht.

Zodra wij de geretourneerde producten in goede orde hebben ontvangen, betaalt Facility Services Holland het betreffende betaalde bedrag binnen 14 dagen aan u terug en wordt de bestelling geannuleerd, tenzij u ons hebt verzocht de  producten te vervangen en wij de producten kunnen vervangen.

Indien vervanging niet mogelijk is, stellen wij u daarvan zo snel mogelijk op de hoogte. Is vervanging wel mogelijk, dan ontvangt u zo snel mogelijk na ontvangst van de geretourneerde producten van ons een e-mail over de geschatte leverdatum van de vervangende producten.

Retourbeleid voor bedrijven

Meer lezen

De Wet kopen op Afstand is niet van toepassing op bedrijven. Bedrijven hebben wettelijk geen recht van herroeping. Indien bedrijven aangeschafte artikelen retour willen zenden dan zijn er meestal wel mogelijkheden om u tegemoet te komen. Neemt u daarvoor eerst telefonisch contact met ons op. Wettelijk zijn wij enkel verplicht om retour verzendkosten te vergoeden indien wij u een verkeerd artikel hebben geleverd dan door u is besteld. Daarnaast vergoeden wij retour verzendkosten wanneer het geleverde artikel gebreken vertoond. In alle andere gevallen zijn verzendkosten voor uw rekening. Indien u recht heeft op een vergoeding van de verzendkosten zullen wij deze kosten na ontvangst van de retournering crediteren.

Voor meer informatie zie artikel 5 en 6 van de algemene voorwaarden.

Waarom hebben sommige producten een lange levertijd?

Meer lezen

Wij tonen het aantal werkdagen levertijd en een verwachte leverdatum. Het kan zijn dat het verwerken van je order niet dezelfde dag wordt opgepakt. Dat maakt het vandaag bestellen – morgen geleverd, een beetje moeilijk. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet erg te zijn. Dat is in de meeste gevallen goedkoper maar het kan ook zijn dat je spullen dan wat langer op zich laten wachten.

Kan ik ook een bestelling doen via Internet Explorer?

Meer lezen

Helaas merken wij dat onze website niet vlekkeloos werkt op een oudere versie van Internet Explorer.

Als je een oudere versie hebt van Internet Explorer 10, zul je merken dat een aantal dingen niet goed zichtbaar zijn, en dat bepaalde knoppen niet werken. Wij raden je aan om gebruik te maken van een van de andere gratis internet browser zoals;

Google Chrome of Mozilla Firefox

Hoe pas ik een geschenk in mijn winkelmandje aan?

Meer lezen

Toch nog iets wijzigen aan jouw bestelling? Klik dan op het zwevende winkelwagentje rechts onderin en wijzig de gegevens.

Kan ik mijn bestelling zelf verwijderen als deze al is afgerond?

Meer lezen

Wil je om wat voor reden dan ook je bestelling annuleren? Zolang je bestelling nog niet ingepakt is, kun je deze nog verwijderen. Was je ingelogd tijdens het bestellen? Via onze site ga je naar Mijn orderhistorie. Daar klik je bij jouw bestelling op ‘Bekijk details’.

Staat er een kruisje met ‘verwijderen’ onder de afbeelding van de bestelling? Dan kun je de bestelling nog verwijderen. Je krijgt dan van ons een tegoed ter waarde van de bestelling. Dit tegoed ontvang je in de vorm van een code per e-mail. Zie je de knop niet meer? Helaas, dan is je bestelling al verwerkt.

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Meer lezen

De een zweert bij iDeal, de ander vindt een machtiging makkelijker. Daarom geeft Facility Services Holland je meerdere betaalmogelijkheden:

  • iDeal (internetbankieren);
  • PayPal
  • Visa- of Mastercard (credit card);
  • Tegoedbon (mogelijk bij retourneren), voor alle betalingen.

Kan ik veilig betalen bij Facility Services Holland?

Meer lezen

Betalen bij Facility Services Holland is geheel veilig. Je kunt dit herkennen door het ‘slotje’ voor de URL balk. Dit betekent dat de ingevoerde gegevens niet worden opgeslagen.

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

Meer lezen

Om je e-mailadres te wijzigen log je in met je oude e-mailadres op jouw account. Gan dan naar ‘mijn gegevens’ en klik op ‘wijzig’ naast het e-mailadres. Wijzig daar je e-mailadres. Zodra je op ‘sla wijzigingen op’ klikt, is jouw nieuwe e-mailadres opgeslagen.

VERZENDEN EN BEZORGEN

Hoe kies ik een gewenste bezorgdatum?

Meer lezen

Wij zijn afhankelijk van onze leveranciers, beheren geen grote voorraad of beschikken over een groot magazijn. Mede door deze kostenbesparing, gratis verzendkosten en aangepaste levertijden kunnen wij u een product voor een interessante prijs aanbieden. De  verwachte levertijd staat op productniveau vermeld. 

Een gewenste bezorgdatum kiezen doe je zo:]

Stap 1; Selecteer je product 
Stap 2; Adresseer jouw product 
Stap 3; Bedenk wanneer je het product bij de ontvanger wilt laten bezorgen (let op: hoe rekening met de verwachte levertijd, deze staat altijd op productniveau vermeld).
Stap 4; Klik op die datum in de kalender op de datum keuzepagina.
Stap 5; Maak je bestelling helemaal af en wij bezorgen deze op deze datum.

Wat je betaalt voor de verzending van een bestelling is afhankelijk van de levertijd, welke dag je kiest, maar ook welke vervoerder en wat voor bestelling het precies is.

Mijn bestelling is nog niet bezorgd, wat nu?

Meer lezen

Wat vervelend dat jouw bestelling nog niet is bezorgd. We willen je vragen de hele bezorgdag af te wachten.

De koerier kan bijvoorbeeld ook nog om 19.00 uur aanbellen. Ook kan het zijn dat de ontvangers niet thuis waren en dat zij een briefje in de bus hebben gekregen. Mogelijk hebben zij deze nog niet opgemerkt. Mocht jouw bestelling inderdaad niet zijn bezorgd en is er verder geen informatie gegeven, neem dan even contact met ons op. We zoeken het dan graag voor je uit, en lossen het voor je op!

Hoe adresseer ik het beste een bestelling naar een ziekenhuis, postbus of NAPO?

Meer lezen

Ziekenhuis: wat attent dat je de zieke wilt opvrolijken met een cadeau van Facility Services Holland. Het handigst is om bij het adresseren gebruik te maken van de ‘bedrijfsregel’ en de ‘extra adresregel’. Typ bij bedrijfsregel de naam van het ziekenhuis in en bij de extra regel de afdeling en het kamernummer. Als je dit niet vermeldt, kan het gebeuren dat het pakketje niet bij de juiste persoon wordt afgegeven.

Postbus: past je pakketje niet in de brievenbus? Zorg er dan voor dat je niet het postbusadres maar het bezoekersadres van het ziekenhuis gebruikt. Zo kan de koerier het pakketje bij de balie of goederenontvangst afgeven. Zij zullen er dan voor zorgen dat het pakketje bij de juiste persoon terecht komt. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat de zieke weer naar huis is. Postbus: voor het versturen van een brievenbus bestelling naar een postbus schrijf je ‘postbus’ in het straatnaam veld en het postbusnummer in het huisnummerveld. De postcode en plaatsnaam vul je in in die specifieke velden. Past je pakketje niet in de brievenbus? Kies dan een bezoek of woonadres. De ontvanger moet dan namelijk tekenen voor ontvangst.

NAPO:  het is helaas niet mogelijk cadeaus naar een Napo adres te sturen. Omdat er voor het verzenden van goederen een douanesticker nodig is (CN 22), kan dit niet via Facility Services Holland. We raden je in dat geval aan het cadeau naar jezelf te sturen, een gratis douanesticker bij een postkantoor te halen, en het pakket zelf door te sturen. Voor het adresseren willen we je verwijzen naar de website van defensie (https://www.defensie.nl/onderwerpen/thuisfront/inhoud/post). Gebruik voor alle nodige informatie de bedrijfsregel en de extra adresregel.

Kan ik mijn bestelling zelf nog wijzigen als ik deze al heb betaald?

Meer lezen

Ja, als jouw bestelling nog niet is verwerkt kun je de bezorgdatum of het adres nog wijzigen.

  • Klik in de orderbevestiging op het ordernummer of ga naar de betreffende order in je orderhistorie
  • Klik op ‘bekijk details’
  • Klik op ‘bewerken’ 
  • Kies wat je wilt wijzigen

Je ontvangt altijd een bevestiging van de wijziging. Ontvang je deze niet? Neem dan even contact met ons op.

Kan ik eerder gemaakte producten bijbestellen?

Meer lezen

Via de website kun je eerder gemaakte orders bijbestellen. Ga hiervoor naar je orderhistorie in Facility Services Holland.  Kies het product die je nog een keer wilt versturen en kies voor bijbestellen. 

UW ACCOUNTGEGEVENS 

Afrekenen als gast (niet-inloggen) en klantregistratie (inloggen)

Meer lezen

U kan zonder account gewoon producten en diensten op onze website zoeken en bestellen door uw bestelling als gast af te rekenen. U hoeft zich niet te registreren op onze site, in dit geval plaatst u gewoon uw bestelling en vult u de benodigde gegevens in. Deze worden dan niet opgeslagen in onze klanten database. Het voordeel van uw klantregistratie is dat u altijd uw bestelling terug kunt kijken en de volgende keer uw gegevens niet opnieuw hoeft in te voeren.

UW BESTELLING OPVRAGEN OF WACHTWOORD VERGETEN?

Uw persoonlijke gegevens

Meer lezen

Vanaf je account dashboard kun je je recente bestellingen bekijken, je verzend- en factuuradressen beheren en je wachtwoord en account details bewerken.

Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op onze Privacybeleid-pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken. Kijk voor meer informatie naar ons privacybeleid.

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.